Gsm, chat, telefoon, sms: laat uw klant op allerlei manieren bereikbaar zijn, op diverse toestellen.
Unified Communications & Collaboration maakt dat eenvoudiger. Uw klant bepaalt hoe en wanneer deze bereikbaar is én hoe hij intern samenwerkt op communicatievlak. Ongeacht waar de medewerkers zich bevinden.
De voordelen voor uw klant
- Optimale klantenservice dankzij perfecte bereikbaarheid
- Volledige integratie van spraak, chat, videoconferentie en bestandsdeling
- Herleid alle communicatie naar één telefoonnummer, ongeacht het toestel
- Geschikt voor VOIP of klassieke ISDN-telefonie
Communiceer met personen, niet met toestellen
Tegenwoordig kiest de gesprekspartner tussen een gsm of een vaste lijn. En als er niet geantwoord wordt,, staat hij met lege handen. Dat is niet klantvriendelijk. Unified Communications maakt korte metten met dat 'toestel-denken'. Geef de medewerkers van uw klanten één telefoonnummer en laat ze zelf beslissen met welk toestel ze bereikbaar willen zijn.
Presence management verhoogt productiviteit en professionaliteit
Een organisatie werkt effectiever als medewerkers aangeven of ze bereikbaar zijn, in een meeting zitten of met vakantie zijn. Zo weten collega’s direct of ze een contactpersoon kunnen doorschakelen of niet. Bovendien verplicht het mensen zo om een correcte opvolging te regelen tijdens hun afwezigheid: oproepen doorschakelen naar een specifieke collega of naar een voicemail. Sterker nog: de klanten van de organisatie krijgen ook informatie over de status van een bepaalde medewerker. Zo vergroot u de professionele bereikbaarheid van uw klanten.