Unified Communications
Gsm, chat, telefoon, sms: laat uw klant op allerlei manieren bereikbaar zijn, op diverse toestellen. Unified Communications & Collaboration maakt dat eenvoudiger. Uw klant bepaalt hoe en wanneer deze bereikbaar is én hoe hij intern samenwerkt op communicatievlak. Ongeacht waar de medewerkers zich bevinden.

De voordelen voor uw klant

  • Optimale klantenservice dankzij perfecte bereikbaarheid
  • Volledige integratie van spraak, chat, videoconferentie en bestandsdeling
  • Herleid alle communicatie naar één telefoonnummer, ongeacht het toestel
  • Geschikt voor VOIP of klassieke ISDN-telefonie

Communiceer met personen, niet met toestellen

Tegenwoordig kiest de gesprekspartner tussen een gsm of een vaste lijn. En als er niet geantwoord wordt,, staat hij met lege handen. Dat is niet klantvriendelijk. Unified Communications maakt korte metten met dat 'toestel-denken'. Geef de medewerkers van uw klanten één telefoonnummer en laat ze zelf beslissen met welk toestel ze bereikbaar willen zijn.


Presence management verhoogt productiviteit en professionaliteit

Een organisatie werkt effectiever als medewerkers aangeven of ze bereikbaar zijn, in een meeting zitten of met vakantie zijn. Zo weten collega’s direct of ze een contactpersoon kunnen doorschakelen of niet. Bovendien verplicht het  mensen zo om een correcte opvolging te regelen tijdens hun afwezigheid: oproepen doorschakelen naar een specifieke collega of naar een voicemail. Sterker nog: de klanten van de organisatie krijgen ook informatie over de status van een bepaalde medewerker. Zo vergroot u de professionele bereikbaarheid van uw klanten.

 

Integratie met Outlook

Alle Unified Communications oplossingen werken perfect samen met Outlook en andere applicaties. Dat betekent dat uw klant bij een inkomende oproep meteen de gedetailleerde gegevens van de beller op zijn scherm ziet. Of dat afspraken in de agenda automatisch de status aanpassen van de medewerkers en bijvoorbeeld voicemail inschakelen.



Begeleiding

De keuze om over te stappen naar Unified Communications hangt samen met de manier waarop uw klant communiceert en waarop de bedrijfsprocessen werken. En daar hebben de komst van smartphones, tablets en sociale media een grote impact op. Nextel begeleidt u graag om uw klanten te laten overstappen. Niet alleen technisch, maar ook vanuit changemanagement perspectief. Met opleidingen, coaching en begeleiding. Zodat uw klanten het nieuwe systeem snel omarmen en de organisatie er maximaal de vruchten van plukt.

KLAAR VOOR EEN PARTNER DIE MET U MEEDENKT?

We denken graag met u mee over uw datanetwerken, wifi, Unified Communications (telefonie) en IT-vraagstukken die écht meerwaarde opleveren.

DZ_SocialShareButtons