Open Touch

Bedrijfscommunicatie

Inspelen op de ontwikkelingen in de wereld van bedrijfscommunicatie
OpenTouch maakt van mobiliteit een volledig geïntegreerde communicatie-, samenwerkings-, sharing-, multi-tasking- en multimedia-ervaring. Virtuele teams kunnen effectief samenwerken dankzij één-op-één, één-naar-veel of interactieve werkgroepsessies en de afstand tussen werknemers wordt slechts een detail. De naadloze transformatiepaden van OpenTouch combineren innovatie met de zekerheid van nieuwe functionaliteit die de opkomst van de "bring your own device"-cultuur en de overstap naar cloudservices ondersteunt.

Waarom moeten uw klanten kiezen voor OpenTouch oplossingen?

OpenTouch voegt vijf essentiële kenmerken aan de bedrijfsomgeving van uw klanten toe voor gegarandeerd succes:

  • Real-time, dynamisch vergaderen
  • Verbindingen die uitgaan van de gebruiker
  • Zinvolle statusgegevens
  • Systeemeigen visuele functionaliteit, inclusief peer-to-peer video
  • Context van sociale kennis en applicaties

Alcatel-Lucent Enterprise bezorgt uw klanten een naadloze gebruikerservaring.

 U kunt uw klanten de mogelijkheid bieden om "het gesprek te ervaren" met OpenTouch™ Conversation, de ongeëvenaarde gebruikersinterface voor bedrijfscommunicatie.

"De Alcatel-Lucent Enterprise OpenTouch Conversation-applicatie voorziet gebruikers van een manier om de functies en ergonomie van hun tablet ten volle te benutten terwijl de productiviteit wordt verbeterd."


Producten verwant aan OpenTouch Solutions:

  • OpenTouch Business Edition biedt één platform voor alle communicatieservices, van zuivere telefonie tot de meest geavanceerde samenwerkingsservices. Deze oplossing is ontwikkeld voor ondernemingen tot zo'n 1500 werknemers.
  • OpenTouch Multimedia Services is een softwareoplossing waarmee klanten kunnen profiteren van de nieuwe OpenTouch-services. De softwareoplossing is een aanvulling op de OmniPCX Enterprise Communication Server.
  • OmniPCX Enterprise Communication Server is een uiterst schaalbaar communicatieserverplatform op softwarebasis voor afhandeling van multimediagesprekken.
  • OmniVista 8770 Network Management System is de geconvergeerde beheerapplicatie voor lokale of gecentraliseerde OpenTouch- en OmniPCX Enterprise-netwerken.
  • OpenTouch Conversation zorgt voor probleemloze gesprekken op meerdere media-apparaten: ervaar innovatieve bedrijfscommunicatie en samenwerkingsprogramma's.
  • OpenTouch Conference is een cloud-based audio conferencing service waarmee medewerkers multi-user conferentiegesprekken kunnen voeren, gebruikers managen en schermen delen, voor extra productief overleg.
  • OpenTouch Connection is een enterprise-grade softphone applicatie waarmee communicatie eenvoudig en efficiënt kan worden beheerd
  • OpenTouch Customer Service is een complete modulaire contactcenteroplossing, waarbij productiviteit en resultaten worden verbeterd met real-time controle van de belangrijkste doelen.

 

 

KLAAR VOOR EEN PARTNER DIE MET U MEEDENKT?

We denken graag met u mee over uw datanetwerken, wifi, Unified Communications (telefonie) en IT-vraagstukken die écht meerwaarde opleveren.

DZ_SocialShareButtons