Technische support

Technisch support voor resellers

De oplossingen die Nextel distribueert zijn zonder uitzondering hands-on geprobeerd en meestal zelfs grondig getest. Dit biedt u de zekerheid dat ze in een oplossing naar wens kunnen functioneren.U kunt daarom ook  terugvallen op onze technische supportafdeling. Met gecombineerde takenpakketten voor onze supportspecialisten met verantwoordelijkheden voor productanalyse, support en het leveren van technische trainingen biedt Nextel een betrokken, slagvaardig en bereikbaar technisch support.

Vakmensen

Elke werkdag staat ons technisch support paraat om de vakmensen van onze resellers in het veld te ondersteunen. Wij realiseren ons terdege dat vertraging bij installatie bij u leidt tot kosten en een bedreiging vormt voor tevreden klanten. Bovendien kunt u op aanvraag support buiten kantoortijden reserveren, bijvoorbeeld voor de uitrol van een serieus project.



Standby specialist

Bij elk product dat u bij Nextel aanschaft kunt u rekenen op hulp van een stand-by specialist. Een gedreven technicus die nauw gekend is in de laatste en vorige versies van het product. Hij beschikt over de materialen en software om desnoods met u mee te bouwen en problemen te analyseren. Als erkende supportspecialist is hij bevoegd om zo nodig vragen uit te zetten naar de fabrikant.



Extranet

Op ons extranet vindt u van onze oplossingen de benodigde technische documentatie. Iedere supportspecialist is ook (mede-)beheerder van de deze documentatie. Bij onduidelijkheden of vragen kan hij u begeleiden door de beschikbare materialen en beschikbare software-versies.

Remote support

Nextel Remote support is met één simpele klik te activeren. Dus heeft u een ècht grote uitdaging? In no-time activeert u Nextel Remote Support en kunt u samen met de supportspecialist overleggen over het probleem èn de oplossing.



Support inclusief

Support voor actueel ondersteunde software versies is inbegrepen bij de producten die u bij ons inkoopt op basis van fair-use-policy en op basis van support tussen professionals onderling. Dit verlaagt de drempel om supportvragen in te dienen en zorgt voor correcte vraagstelling.

Snel en overzichtelijk

Het Nextel e-ticket systeem registreert de vragen die niet direct beantwoord kunnen worden of vragen die u niet telefonisch indient. Hiermee heeft uw technische staf overzicht over uitstaande vragen van uw hele organisatie, de laatste status en voortgang naar een oplossing, ongeacht welke collega de aanvraag heeft ingebracht.

Goed om te weten:
Op diverse vlakken werkt onze supportafdeling samen met onze Belgische vestiging. Dit versterkt het fundament van kennis en ervaring enorm. Goed om te weten is dat meer dan 100 van onze Belgische technici duizenden installaties in België beheren. Naast theoretische kennis, die u vaak bij distributeurs terugvindt, kunnen we terugvallen op een schat aan hands-on ervaring!




KLAAR VOOR EEN PARTNER DIE MET U MEEDENKT?

We denken graag met u mee over uw datanetwerken, wifi, Unified Communications (telefonie) en IT-vraagstukken die écht meerwaarde opleveren.

DZ_SocialShareButtons