Sales support

Samen één doel voor ogen

Het succes van Nextel als distributeur is volledig afhankelijk van succesvolle resellers. Dit is in de ‘genen van Nextel’ opgenomen. Het is verankerd in ons besef voor de korte èn lange termijn. Iedere reseller krijgt daarom bij Nextel een vaste resellermanager toegewezen. Hij loopt vooraan mèt u mee in commerciële processen en projecten. Hij staat er ook voor dat Nextel uw organisatie ontzorgt op het gebied van pre-sales vragen, logistiek, installatie en after-sales service.

Uw dealermanager is gespecialiseerd in de oplossingen en producten die u bij ons afneemt. Hij kan u inhoudelijk informeren over productlijnen in ons assortiment. Hij weet waarover hij praat en begrijpt uw vragen, zodat hij ze kan beantwoorden of gericht kan laten uitzoeken.


Uw dealermanager heeft jarenlange ervaring als salesprofessional
in de ICT. Hiermee is hij voor commercieel management van dealers een waardevolle commerciële ‘sparring-partner’. Waar passend in het beleid van de resellers vervult hij naar operationele sales ook regelmatig een rol als salescoach. Dit kan zowel voor uw dagelijkse salesprocessen als voor specifieke projecten.




Uw dealermanager levert u Nextel-oplossingen
en zet de Nextel organisatie voor u aan het werk waar nodig. Is de complexiteit van een klantvraag te groot of de uitwerking ervan te omvangrijk? Dan valt uw dealermanager terug op de pre-sales support helpdesk. In overleg met hen helpt hij u aan een oplossing die commercieel en functioneel de meeste kans op commercieel succes biedt. Ongeacht of het gaat om een uitdagende klantwens, een ambitieus project of een complex bestek.



Uw dealermanager laat de samenwerking floreren. Met gedegen kennis van producten, oplossingen en heldere procedures, sturen we aan op soepel lopende samenwerking. Onvoorziene situaties en miscommunicatie kunnen echter overal optreden. Belangrijk is dat dit snel via de juiste kanalen wordt opgepakt en zo soepel mogelijk wordt opgelost. Uw dealermanager kent uw en onze organisatie. Daarbij is hij regelmatig bij u aanwezig. Als gezicht van Nextel kunt u hem aanspreken op problemen, maar nog belangrijker: ook intern bij Nextel heeft hij de rol als trouble coördinator voor zijn dealers en kan hij de processen aansturen die voor de oplossing zorgen.

KLAAR VOOR EEN PARTNER DIE MET U MEEDENKT?

We denken graag met u mee over uw datanetwerken, wifi, Unified Communications (telefonie) en IT-vraagstukken die écht meerwaarde opleveren.

DZ_SocialShareButtons